My Blog List

Komen Saya Tentang Akaun Pelaburan Emas

Baru-baru ini saya menerima satu emel daripada salah seorang kenalan yang juga merupakan seorang Konsultan Kewangan iaitu saudara Khairulnahar.

Beliau ni juga dikenali sebagai Thinkerich dan aktif menerbitkan infoproduk kewangan yang telah membantu ramai orang menyelesaikan masalah kewangan melalui ebook beliau sebelum ini.

Apa katanya?

Beliau memaklumkan kepada saya yang beliau baru saja melancarkan sebuah e-book berkaitan Akaun Emas...

Ebook tersebut dinamakan sebagai "Akaun EMAS"

Memandangkan saya memang berminat nak buka akaun emas, maka saya belilah.

Dalam email yang dihantarkan kepada saya ketika kirimkan ebook tersebut kepada saya, beliau minta saya berikan komen dan cadangan tentang isi kandungan e-book tersebut (ada lebih 20 bab kesemuanya)...

Selepas selesai membacanya, anda nak tahu apa komen saya?

"Ini adalah panduan TERBAIK dan paling best yang pernah saya baca!"

Banyak betul teknik, trik, dan tips baru berkaitan pelaburan akaun emas yang dapat saya pelajari melalui e-book Akaun Emas tersebut.

Saya rasa kalau beliau jual ebook tersebut sahaja pada harga RM60 masih berbaloi harganya.

Nak tahu kenapa? Saya juga diberikan BONUS percuma 2 lagi ebook hebat beliau berjudul:

"Bagaimana Nak Pilih Pelaburan Yang Menguntungkan" dan "Fakta Emas" yang mana harga keseluruhannya RM140!

Murah dan berbaloi betul harga yang ditawarkan oleh beliau.

Tapi saya tak pasti sampai bila tawaran tersebut diberikan kepada bakal pembeli sebab saya difahamkan ianya terhad untuk 100 orang pembeli pertama sahaja!

Tapi jika anda berminat, cuba-cuba lah anda Klik link di bawah mana tahu kalau-kalau rezeki anda, dapatlah juga bonus tersebut keduanya sekali nanti..

Jika anda berminat dengan akaun emas dan tak pasti bagaimana nak melabur ke dalamnya, saya sarankan supaya anda dapatkan ebook "Akaun Emas" ini, sebelum beliau berubah fikiran untuk menutup jualannya nanti.

No comments:

Post a Comment